محل تبلیغات شما
پاورپوینت-استراتژی-های-بازاریابی-در-شرایط-بحران
پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در شرایط بحران
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 62
حجم فایل: 645
قیمت: 6800 تومان

بخشی از متن:
شرایط اقتصادی مانند یک سال دارای چهار فصل است. تابستان اقتصادی یا همان دوره رونق اقتصادی، پاییز اقتصادی یا همان دوره رکود اقتصادی، زمستان اقتصادی یا همان دوره بحران اقتصادی، بهار اقتصادی یا همان دوره رونق اقتصادی.

این چهار دوره اقتصادی مانند چهار فصل سال یکی پس از دیگری فرا می رسند. و مدیران باید برای مواجه با دورانهای مختلف اقتصادی آماده بوده و استراتژی مناسب هر دوره را در زمان مواجه بکار گیرند.

اما قبل از اینکه در مورد روشها و استراتژیهای مواجه در دورانهای اقتصادی رکود و بحران صحبت کنیم لازم است در ابتدا شرایط و خصوصیات هر دروه به اختصار بررسی گردند.


•دوره رونق جذابترین دوره اقتصادی برای کسب و کارهاست چراکه توان خرید مردم در این دوره در بالاترین حد است. لذا در این دوره تقاضا برای کالاهای عادی و کالاهای لوکس در حداکثر خود است. به تبع میزان عرضه این کالاها نیز در این دوره به بیشترین سطح خود می رسد. در دوره رونق اشتغال در در بیشینه خود قرار دارد و ورود شرکتهای جدید به بازار به وفور به چشم می خورد. در عین حال سرمایه گذاری شرکتها برای توسعه واحدهای خود در این دوره بسیار زیاد است و به دلیل تقاضای زیادی که برای کالاهای زیرساختی مانند آهن و سیمان و انرژی وجود دارد قیمت این کالاها هم با افزایش همراه است.
•در دوره رکود بیکاری افزایش می یابد و توان خرید مردم نیز کاهش. هرچند در این دوره تقاضا برای کالاهای عادی هنوز بالاست اما تقاضا برای کالاهای لوکس کم می شود. در این دوره سرمایه گذاری شرکتها برای توسعه واحدهای خود کاهش می یابد و کم کم پدیده مازاد کالا مشهود می شود. و این به این معناست که فروختن به آسانی قبل نیست و برخی شرکتها در حوزه فروش با مشکلاتی مواجه می شوند.
• دوره بحران سخت ترین دوره اقتصادی است. در این دوره تقاضا برای کالاهای عادی و کالاهای لوکس به شدت کاهش می یابد. چراکه توان خرید مردم به شدت کاسته شده است و بیکاری به حداکثر خود رسیده است. فعالیتهای توسعه ای شرکتها متوقف شده و تقاضا برای کالاهای زیرساختی نیز با کاهشی شدید همراه می شود. به دلیل عرضه بیش از تقاضای کالاها بسیاری از شرکتها با مشکلات جدی مواجه می شوند و رد این دوره است که برخی از شرکتها محکوم به فنا هستند.
در دوره بهبود ضعیت اشتغال به تدریج بهتر شده و توان خرید نیز افزایش می یابد. لذا مجددا تقاضا برای کالاهای عادی و بعد برای کالاهای لوکس افزایش می یابد و شرکتها به فکر افزایش عرضه می افتند.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پاورپوینت کاربرد نظریه فازی در انتخاب تأمین کننده مواد اولیه

پاورپوینت آموزش درس اوّل مطالعات اجتماعی پایه چهارم ابتدایی

پاورپوینت،فناوری نانو ،50 اسلاید،pptx

دوره ,اقتصادی ,کالاهای ,شرکتها ,تقاضا ,یابد ,برای کالاهای ,این دوره ,در این ,تقاضا برای ,می یابد ,برای کالاهای زیرساختی ,برای توسعه واحدهای ,سرمایه گذاری شرکتها

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Shawn's blog hanpedemal ایران نت دانلود آهنگ جدید ، اینجا همه چی داریم ، از آهنگ ، فیلم ، خبر و سریال گُفتمان اندیشهٔ نو، دکتر حسین رضایی congcatrare کتاب و تحریر گلشن،میدان بزرگ وسط رضوان شهر(بلواربعثت)/شعبه دوم بلوار باهنر جنب چاپ گلشن زوهر (Zohar) bournighpicly بهرام آقاخانی چگنی